donderdag 4 december 2014

November

Hey iedereen,

Amai wat gaat de tijd te super snel! Het is al december en we zijn al ons kerstfeestje aan het plannen!!  Later zal daar ook wel een blogje over verschijnen!

Maar wat hebben we in november weer allemaal genaaid?  Twee keer zijn we samen gekomen.

De eerste keer in november waren we met niet zo veel, maar minder gelachen hebben we zeker niet!  Lindsey moest nog een damesjasje afwerken en is ook begonnen aan het Birdy-jurkje vanuit La Maison Victor.



Celine en ik hebben samen het Burda jurkje 7828 gemaakt.  Een heel gemakkelijk in-elkaar-te-naaien kleedje.  We hebben het patroon niet helemaal gevolgd maar zijn aan de slag gegaan met de uitleg van Mina Dotter.  Een korte bespreking met hapje en drankje was ook nodig!





Vanessa werkte verder aan haar Louisa-jurkje van Compagnie-M.



En als laatste was er Martine, met een net iets te groot t-shirt. 


Misschien kan hij nog dienen als bevallingsshirt voor de zwangere ge(s)tikten onder ons ;-))).

Tijdens de tweede ge(s)tikte-avond in november waren we bijna weer voltallig!  De planning van ons kerstfeestje stond immers op de agenda!


Iedereen gaat per post een naampje en hapje krijgen.  Dan kunnen we een klein kadootje maken of kopen voor elkaar!

Lori en ik maakten allebei een hemdje.  Wel elk een ander patroon.  Lori maakte het hemdje uit de Ottobre zomer 2014. 


Ik maakte het Gingerbread hemdje van Home Made Mini Couture.


Angelien maakte het Louisa jurkje voor één van haar dochtertje voor kerst. 

Celine maakte eindelijk haar laatste kaptrui!  Al was ze jammer genoeg extra stof  vergeten om de onderkant en mouwen af te werken.  Dus toch nog een beetje werk thuis!


Lindsey maakte een kleedje uit het nieuwe boek Stof voor durf het zelvers 2.  Jammer genoeg zie ik dat ik geen foto heb gemaakt van het afgewerkte kleedje.  Wel heb ik enkele actie-foto's!



En als laatste Martine.  Zij moest een beetje handwerk doen en keek ook eens naar enkel van ons machientjes die toch soms eens rare kuren kunnen hebben!


Ziezo en dat was het al weer voor november!!
Volgende bijeenkomst ...  VANAVOND!  Amai wat ben ik laat met bloggen!  Moet er dringend een vast stramien in krijgen!

Gr








Geen opmerkingen:

Een reactie posten